søndag 30. oktober 2016

Gaver til menn - er det vanskelig?

Gaver til menn...

Eg er administrator i gruppa Lappemakerne på Facebook - ei herlig gruppe ev anbefaler varmt.

I alle fall. Ein dag så posta eg denne toalettmappa i gruppa og fekk respons på at den var så fin og at det var så vanskelig å finne på gaver til menn :-) Da fikk eg ideen, kva med ei manneutfordring?

Så utfordinga varte i fjorten dager. Ein skulle sy noko som kunne gis til ein mann og for kvar tiende som deltok trakk vi ein vinner. 110 deltok og 11 stykker får no tilsendt 20 cm stoff fra ti medquiltere. Så kjekt!

Og her skal du få sjå kva eg sydde - først kva som inspirerte meg;
Her er det brukt ganske store ruter - Og her er blogginnlegget der det kjem fra;


Eg måtte berre finne ut sjøl korleis eg gjorde det. LA ut firkanter utover og sydde sammen åtte ganger to i slengen. Holdt på å gi opp når eg var komt 2/3 uti, men eg holdt ut. Dette kjem eg til å be Berit Johansen Øverås quilte - eg skal ha på rammer, men no skal det få vente litt til eg finn dei rette rammestoffa. Eg vart i alle fall superfornøyd :-)




Stor klem til dere alle!

Desiree





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar