lørdag 16. juli 2016

Forelska i rydding

Eg er forelska. Det er berre å innrømme.

Eg er forelska i ei dame som heiter Marie Kondo.

Heimesida hennar finn du her; https://konmari.com/

Dåke som har fulgt meg ei stund veit at eg er oppteken av å rydde og av å fjerne ting som ikkje lenger gangnar oss. Stadig kjem eg i situasjonar som minner meg på at dette er ein livslang prosess.

I alle fall.

I slutten av mai flytta Samuel inn på syrommet mitt og eg flytta ut og ned i stova. Eg hadde store planer om kva som skulle skje når rommet vart ledig. Når dagen kom tok eg alt ut, vaska grundig og tok ting inn att. Så skjedde det ingenting. Ingenting. Det er ikkje noko kjekt.

Vel - så høyrde og såg eg litt på youtube og Marie Kondo. Og det gikk opp for meg. Eg ville ikkje inn på syrommet fordi det var ting der inne som ikkje høyrde heime der. På eit syrom skal det jo være god energi - fristande - kreativt rom - ro - glede og alt som ein berre kan drøyme om i ei kreativ hule.

Så eg gjekk inn på syrommet og det slo meg. Kva er det eg skal sitte og sjå på når eg syr? Dette;

Ved første augekast ser det jo greit ut.

Men

Problemet er at der henger ein del ting som eg rett og slett ikkje vil bruke, og som gir meg ein sånn følelse av at eg "burde" bruke dei. Det er linjaler og ting som eg ein eller annan gang har kjøpt, men som eg ikkje lenger kjenner at eg vil ha.

Så eg tar i bruk Marie Kondo.

Ho seier

Elsker du tingen - behald den
Elsker du den ikkje - så gi den bort- doner - kast - resirkuler

Så eg tok ned alle tinga fra veggen. Og det vart veldig tydelig kva ting eg ville behalde. Alle twisterlinjalene. Alle dei kvadratiske omnigridlinjalane. Bildet av broren min fekk ein overhaling så det vart skikkelig stivt og kunne henge slik eit bilde skal.

Eg tok ting for ting. Om det var ein ting eg ikkje elska og som eg fekk ein slik burde følelse med så vart den lagt i haugen for donasjon. Donasjon for meg er å gi det til bruktbutikken i Førde. Hugs på det, om du no ser ting i bunken som eg skal donere bort, så betyr ikkje det at det er ting som ikkje er bra. Vi er alle ulike - nokre liker søstra, andre liker dattera og andre liker mora. Slik er det jo berre.

Det viktigaste her er at eg klarer å kjenne etter kva eg liker og at du kjenner etter kva du likar.

Uansett. Her er det eg landa på som skal ut i dag;


Fleire har ikkje fått plasten av. Det er sant. Og ho som tek turen til Elvahuset i Førde i neste veke, ho kjem til å gjere eit kupp :-) Og ein annan ting er også - når eg no får inn ein ny linjal - så kan eg kjøpe den og tenke - denne skal jammen bli kjekk å sy av. Istaden for - nei huff, eg har så mange linjaler heime eg "burde" bruke først. Den der burdetingen - det eksisterer kun inni hodet mitt. Heldigvis. Så er det opp til meg å rydde det ut. 

Og resultatet? Det skal du få sjå her; 


Eg er kjempefornøgd! Bak bildet med mini mini twister er der ein pose med alle twisterlinjalene, knivane er lette å sjå, eg har ein stripelinjal, malen til Sew together bag og fleire omnigridder og to herlige mønster og ein mini hex n more. Og no er det plass til nye lekre prosjekter også :-) 



Alt det beste til deg - vi sjåast att :-) 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar