tirsdag 19. november 2013

Chakrateppet - vel i havn :-)

Mitt Chakrateppe - er kommet i havn

Komt i havn, det er litt som å kvile det. Kvile etter ei lang reise - ei reise som inneheld mange minner. Nokre gode og andre dårlige. Men vi lyt ha begge deler for å verdsette det vi har. Eg ser i alle fall at med å akseptere at livet er som ei lett berg og dalbane, så har eg det så mykje bedre. Chakrateppet mitt er eit godt døme på at det kreative i meg lever sitt eige liv. I starten så flomma det over, og dei fem første delene var sydd på ein to tre føltes det som. Brått tok energien slutt, og det skulle gå over eit halvt år før eg kjente at no var det rett tid for den sjette delen, og da var det ikkje lenge før del sju også var på plass. Her ser du teppet i si heilhet;

Det heng på stasplassen i stova. I stova vår er det lov til å spele fotball, i alle fall så lenge eg ikkje vil ha litt fred og ro. Da får de ikkje lov. Så vil no tida vise om eg treng å henge det opp med sterkare oppheng. Eg har ein mistanke om at det vil dette ned om ikkje så lenge, der det heng på ei grein på ein sped spikar.

Eg synest det er så interessant det med Chakra, så eg har lyst til å fortelle litt om kvar del. Eg oppmuntrer deg til å Google det om du finn ut at du vil lære meir.

Den nederste delen er raud og representerer rot chakra. Om rotchakra finn eg mellom anna dette;
Rotchakra har med sikkerhet og trygghet å gjere - og da er det forbundet også med frykt. Dersom chakraet ikkje er i balanse kan ein føle seg utrygg og maktesløs. Det å jorde seg - stå i gresset eller lyngen med beina godt planta i bakken skal seiast å bringe balanse i rotchakraet.



Det andre chakraet er det sakrale chakraet og fargen er oransje.

Det sakrale chakraet har med sex å gjere. Begjær, tiltrekking, orgasme, fødsel - med andre ord - skapelse. Om du føler at du ikke er i kontakt med din egen seksualitet og sensualitet, så kan dette chakraet være i ubalanse. Har du bra sjølvtillig, du kjenner deg ønska og 100% verdt kjærlighet så er det eit teikn på at chakraet er i god energi og skinner som sola.

 
Det tredje chakraet er solar plexus. Det er der du kjenner det når det er som om du får ein knyttneve i magen. I solar plexus blir følelser bearbeida. Dersom du ønsker å fri deg fra gamle mønster så er det solar plexus ein jobber med. Fargen er gul.
 
Det fjerde chakraet er hjertechakraet. Det er grønt. Her sitter kjærligheten vår og evnen vår til å tilgi og ha medfølelse med andre. Fargen er grønn.


Det femte chakraet er hals chakraet og det har ein lys blå farge. Der sitter evnen vår til å uttrykke oss klart og tydelig.
Det sjette chakraet er tredje øye chakraet. Fargen er indigo og intuisjon er forbundet med dette chakraet.

Det sjuende chakraet er kronechakraet og fargen er fiolett. Her er rein bevissthet plassert.
 
Her ser du kor teppet heng i stova vår. Eg er kjempefornøyd og tilfreds. Håper du er inspirert til å sy noko som er kun fra deg, og dine egne kilder.

5 kommentarer:

  1. Så flotte farger og nydelig arbeid! Artig med historien til det også :-)

    SvarSlett
  2. Flott og artig at du forteller om de forskjellige områdene.:)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for fine kommentarer. Les gjerne meir om Chakra på eigenhand, det er veldig interessant :-)

    SvarSlett
  4. Nydelig teppe og så gode farger.Tror jeg blir å komme ofte innom bloggen bare for å nyte synet.Klem fra Anna.

    SvarSlett