lørdag 27. april 2013

So far so good :-)

Konfirmasjonen nærmar seg med stormskritt. Og, sidan vi hadde konfirmasjon i fjor, så kjenner eg meg litt erfaren :-) Så, denne gange er navnebrikkene klare i god tid. 45 stk er sydd, og det er i overkant av kor mange vi treng. No gjenstår berre å brodere på navna, og det blir ei kosestund på syrommet. 
Brikkene er nokre like og nokre ulike. Det blir nok slik at dei som er enkle går til mennene, og dei meir avanserte går til kvinnene. Tolk det slik du vil :-) 




Åh, eit berg av navnelappar :-) eller bordkort. Ønsker deg ein fin kveld :-) Desiree


7 kommentarer:

  1. Så flotte! Skulle gjerne ha vore i den konfirmasjonen. Kvinne er eg jo óg, så det hadde passa fint. Du har litt av ein jobb å brodere på alle "korta". Lukke til med broderinga og med konfirmasjonen, og god helg til deg.

    SvarSlett
  2. Litt av en jobb med alle kortene, og ennå navn i tillegg, men fine og kreative er de! Lykke til med konfirmasjonen:-) P.S. God Helg, Jorunn

    SvarSlett
  3. Ja det er morsomt med konfirmasjon og du gjør den jo ekstra flott med så skjønne bordkort!Heldige gjester også da:)

    SvarSlett
  4. Så lekre bordkort! Du har lagt ned mye arbeid i dem, pluss navn på også. Lykke til med konfirmasjonen:)

    SvarSlett
  5. Jag är helt imponerad av att Du har sytt 45 stycken. Det är ett stort arbete och en mycket god ide´av Dig, tycker jag.

    Dollandesign

    SvarSlett
  6. Hei!Oj for et superflott arbeid,både til gjester og konfirmanten på sin dag!Sydde også bordkort,japanskbretteteknikk,men navnet med stofftusj.Serviettringer laget eg til kaffien vi hadde hjemme!Planen var å lage nye japanskebrettebiter med navnene til gjestene,som de skrev navnet sitt selv på,minneteppe til vår datter.Det har gått meg hus forbi i gjennomføringen,nå blir ho 22 år.Treg,ja,men eg laget 4 kuverbrikker til ho som minne på konfirmasjonsdagen.Beste hilsen Quiltegleder Margrethe

    SvarSlett
  7. Å gåttaban så flink du har vært :-)

    SvarSlett