mandag 3. desember 2012

Mysteriet del 2

Da har eg sydd ferdig del to av mysteriet. Det er dei ville gjessene i lilla og kvitt. Eg har også skåret opp 64 biter av kvitt på svart. Huff, eg merker eg blir litt nervøs om eg har sydd riktig. Tenk om plutselig spissane skulle vore lilla eller noko slikt? Eg kjenner det er så kjekt å sy på noko eg ikkje veit kva det er, og eg blir veldig inspirert til å sy av restane mine. Samtidig er eg no heilt skrapa for svart på kvitt, så når eg får det inn att i butikken så vil eg sikre meg nokre bitar. Kjekt når lageret tømmes så eg kan med god samvittighet kjøpe meg nye fine stoff. Håper du har ein fin dag der ute i kulda. Her er det minus 13 i dag :-) Her ser du alle dei andre som er med i mysteriet.  http://quiltville.blogspot.no/2012/12/mystery-monday-link-up-part-2.html

5 kommentarer:

  1. Så flink du er som er ferdig med alle blokkene. Eg er ikkje halvferdig eingong, men syr litt kvar dag. Så får eg håpe det blir noko flott av dette tilslutt. 64 biter av svart på kvitt, det har ikkje eg fått med meg. Skal sjekke det. Lykke til vidare!

    SvarSlett
  2. Isn't it fun?!? Your blocks look great!

    SvarSlett
  3. Morsomt å være med på ikke sant! Jeg er ikke helt ferdig med alle gjessene! Har vært med 2 år før og teppene ble kjempe fine! Du har sikkert ikke gjort noe feil!
    Hilsen Kari Eide på Sandane

    SvarSlett
  4. Your flying geese are looking lovely.

    SvarSlett