mandag 15. oktober 2012

Rammer på og klare til innsending for quilting


Då er rammene komen på teppene og de er klare for å bli innsendt til quilting. Eg må sei dette har vore ein forunderlig og rar prosess. Mange ganger når eg har sydd, td. fått på kant nummer tre på blokkene, har eg tenkt, jaja, no har eg sydd det, da legger eg det bort og fortsetter seinere. Denne gangen kom tanken i hodet, og da spurte eg, hm. kva er det du tenker du skal gjere i staden? Nei, det er jo ingenting det, så eg kan vel like godt fortsette å sy neste kant? Og slik fortsatte det heilt til teppene er ferdige. Håper du har det fint der du er. Klem til dere alle fra Desiree

5 kommentarer:

  1. Hei! Flotte Log Cabin tepper,og fine farger,æ like brunt! M.v.h. jorunn

    SvarSlett
  2. Flotte tepper hos deg Desiree ;-))
    Morsom måte å legge log cabinen på !!

    SvarSlett
  3. Takker og bukker. Ja, log cabin har jo så mange alternativer. Det var det første mamma lærte meg når ho lærte meg lappeteknikk, og eg kjem alltid tilbake til denne teknikken. No har eg sendt de til Quiltestallen. Har dere fått noe quilta noengang, og kor sendte dere de?

    SvarSlett