torsdag 18. oktober 2012

I dusjen er det det skjer :-)

I forgårs eller korti det var så sydde eg desse gryteklutane. Eg fann fire blokker i sysakene mine, det er jo som kjent der skattane openberrer seg. Eg kunne berre ikkje klare å huske kva det var eg hadde tenkt desse blokkene til . Eg såg dei var sydd i rester, siden strimlene var skjøtt, men noko meir? Nei det huska eg ikkje. Så eg sydde no dei til fire grytelappar og var nøgd med det. Så i dusjen i går kom det til meg som i eit klarsyn. Dei var begynnelsen til eit stort dobbelt sengeteppe som skulle gå i regnbuens farger. Hehe. Vel, no vart dei til grytelapper i staden. Ha ein fine dag der du er :-)

3 kommentarer:

  1. Hei:-)
    Eg beundrer dere som alltid skal sy store sengetepper,helste dobble.Der holder eg meg langt unna,må ha håp om å bli ferdig en gang!Men grytekluter er en bra ting,mange nok av de,kan det fort bli til et sengateppe.Er en lappeteknikk-måte som er slik.Ha en superfin dag!
    Beste hilsen Quiltegleder Margrethe

    SvarSlett
  2. Ja, er det ikkje rart, lappeteknikk er så mange ulike ting. Og det er så herlig, at vi kan finne det som er rett for oss, og være fornøyde med det. Klem til deg Margrethe!

    SvarSlett
  3. Ha,ha, ja er det ikke slik for oss alle da. Mange ting jeg har sydd har, bevisst eller ubevisst, blitt til noe annet enn det som var tenkt i utgangspunktet. Jeg har også klart å bruke opp stoff som var kjøpt til og påbegynt i et helt annet prosjekt.

    SvarSlett