søndag 18. mars 2012

To chakra på plass

Ja tenk om det var så enkelt. Å sy to striper, så var chakraene på plass :-) Eg er i alle fall veldig glad i grønt, og grønt (og rosa) er hjertechakraets farge. Når eg leser om dette chakraet, som er det fjerde chakraet så lærer eg dette; Hjertechakraet har med tilgivelse, betingelsesløs kjærlighet, å gi slipp, tillit og medfølelse å gjere. Det er ikkje småtteri :-) Så for meg er det naturlig å begynne med det og jobbe derfra. Det betyr at i teppet skal eg ha totalt sju striper, og eg har begynt på midten. Under hjertechakraet finn eg Solar Plexus. Det har fargen gul. kjem det sakrale chakraet, som er oransje. Det betyr at det er under Solar Plexus. Den spirituelle lærdomen er å akseptere din plass i livets strøm. Så kjem det neste eg skal sy, det sakrale chakraet. Kreativitet, manifestasjon, å hedre forhold og å lære å gi slipp - alt dette rommer det sakrale chakraet. Ja, det var no litt chakra undervisning :-) Så får vi sjå, om eg beveger med ned til det sakrale, eller opp til hals chakraet. Ønsker deg en fin søndag. :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar